štvrtok 10. marca 2016

Čítačka Dibuk Sága

V decembri 2015 Slovak Telekom, kamenné a internetové kníhkupectvo Martinus a on-line kníhkupectvo Skvelo.sk uviedli na Slovenský trh novú e-ink čítačku Dibuk Sága.



Za uvedením stojí firma Dibuk. Citujem z ich stránky:
Na knižný trh v Slovenskej republike sme v roku 2010 v spolupráci s najväčším internetovým kníhkupectvom Martinus.sk ako prví priniesli komplexné riešenie elektronických kníh. Implementovali sme podporu špecializovaných čítačiek elektronických kníh s e-ink displejmi, vrátane riešenia ochrany systémom Adobe DRM. Od chvíle spustenia distribúcie pomáhame rastu a formovaniu trhu elektronických kníh.

Tento blog som vytvoril aby sme mali miesto kde sa môžu majitelia a záujemcovia o kúpu čítačky podeliť o dojmy, skúsenosti tipy a triky na "neutrálnej pôde" - mimo stránok Martinusu a Telekomu.
Okrem tohoto blogu je ešte jedno miesto kde sa o čítačkách Dibukdiskutuje v tomto okamihu - sekcia čítačiek na serveri ebooforum.sk, ale tam sa musíte najprv zaregistrovať. Ak ste majiteľom čítačky, rozhodne tak urobte, nájdete tam veľa informácií, nielen o Dibuk Sága ale aj o iných čítačkách a elektronických knihách všeobecne.

Dibuk na stránkach Telekomu
Dibuk na stránkach Martinusu 
Dibuk na skvelo.sk 

Stručná základná príručka v pdf 
Kompletný (stále veľmi stručný) návod na používanie v pdf a v epub

📖

1 komentár:

  1. Zdravicko.
    Prosim o pomoc s dibuk citackou,lebo sa citim ako teliatko.
    Pise mi,ze pred prvym pouzitim je nutne spravit aktualizaciu softwaru.nastavila som WiFi a klikla som na Aktualizovat SW.ale nic sa nedeje.vypla som,zapla som,zopakovala som,stale nic.len pri prvom kliknuti mi napise,ze sa pozadovane informacie nenasli.takze teraz neviem, ako postupovat :( budem vdacna za pomoc. Dakujem pekne

    OdpovedaťOdstrániť